سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 8441
تعداد بازدید امروز: 6
تعداد بازدید دیروز: 1
  • درباره من


  • Computer
    tohid
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    Computer
    هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]
  • ردیابی2 نویسنده: tohid پنج شنبه 87/2/26 ساعت 2:35 ع
  • چگونه بازدیدکنندگان سایت را ردیابی کنیم؟

    بهترین قابلیت در Frontpage، قابلیتی است که بعد از تمام طراحی‌ها و انتشار بکار می‌برید. گزارش‌های تجزیه و تحلیل استفاده، به شما می‌گویند که چه کسانی و چه زمانی از سایت شما بازدید کرده‌اند. برای استفاده از این قابلیت، باید روی سروری منتشر کنید که Frontpage 2002 Server Extensions روی آن نصب شده باشد. برای مشاهده گزارش‌ها، باید وب را از آن سرور باز کنید. گزارش‌های تجزیه و تحلیل استفاده، روش خوبی است که ببینید وب شما تا چه اندازه می‌تواند بازدید کنندگان را جلب کند.

     وب مورد نظر را باز کنید  

     

    چگونه بازدیدکنندگان سایت را ردیابی کنیم؟

    برای مشاهده کردن یک گزارش استفاده، ابتدا باید یک وب را باز کنید. از منوی File، گزینه Open web را انتخاب کنید، .وب موردنظر را انتخاب کنید و روی Open کلیک کنید. سرور وبی که روی آن منتشر می‌کنید باید از Frontpage 2002 Server Extensions پشتیبانی کند زیرا این قابلیت در نسخه‌های قبلی Frontpage موجود نبود. برای مشاهده گزارشی از عملکرد سایت، از منوی View، گزینه Reports، بعد گزینه Usage و بعد گزینه Usage Summary را انتخاب کنید.

       

     یک نگاه کلی بیاندازید  

     گزارش Usage Summary، تعداد بازدیدهای کاربران و تعداد صفحات بازدید شده را نشان می‌دهد. این اطلاعات از زمانی محاسبه می‌شوند که سایت خود را با Frontpage 2002 منتشر کرده‌اید

      

     دوره زمانی را تغییر دهید  

     

    چگونه بازدیدکنندگان سایت را ردیابی کنیم؟

    برای مشاهده دقیق‌تر اطلاعات و ارقام، می‌توانید گزارشی از تعداد بازدید از صفحه در یک روز، یک هفته یا یک ماه را مشاهده کنید. از منوی View، گزینه Reports، بعد گزینه Usage را انتخاب کنید. بعد گزینه Monthly Page Hits (ماهانه)، Weekly Page Hits (هفتگی)، یا Daily Page Hits (روزانه). را انتخاب کنید.

     

     اطلاعات مرورگر   

     

    چگونه بازدیدکنندگان سایت را ردیابی کنیم؟

    همچنین می‌توانید مرورگرهای مورد استفاده توسط بازدیدکنندگان را مشاهده کنید. از منوی View، گزینه Reports، بعد گزینه Usage و بعد گزینه Browsers را انتخاب کنید تا لیستی از انواع نسخه‌های مرورگرهای بازدیدکنندگان از سایت و اینکه چند درصد از بازدیدکنندگان از هر نوع مرورگر استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.

       

     گزارش را بصورت یک نمودار مشاهده کنید  

     از دکمه Usage Chart در Reports، یک نوع نمودار انتخاب کنید. در این مثال، 3D Pie Chart را انتخاب کردم تا سیستم‌های عاملی که برای بازدید از سایت مورد استفاده قرار گرفته‌اند را مشاهده کنم.

      

     تنظیمات گزارش را تغییر دهید  

     روی دکمه Report Settings کلیک کنید و یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. برای مثال، اگر اطلاعات کاربران را از ژانویه 2001 ردیابی کرده‌اید می‌توانید Jan-01 را از لیست انتخاب کنید تا گزارش اطلاعات مرورگر را برای آن ماه مشاهده کنید.

     

    * توجه*

    تعداد بازدید

    برای مشاهده اطلاعاتی در مورد تعداد بازدید از سایت، می‌توانید یک کامپوننت روی صفحه وب قرار دهید که اولین 10 صفحه پُربیننده سایت را نشان دهد. برای اطلاعات بیشتر، به کار عملی 6 در بخش 9 مراجعه کنید.


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ